Enma-Ō, Enmao (閻魔王), yra viena įspūdingiausių ir svarbiausių figūrų Japonijos budistinėje kosmologijoje, plačiai žinomas kaip pragaro, arba Jigoku (地獄), valdovas ir vyriausiasis teisėjas. Priešingai nei krikščioniškasis velnias, kuris yra absoliutaus blogio, maišto ir gundymo įsikūnijimas, Enma-Ō atlieka griežtos, bet būtinos kosminės teisingumo sistemos administratoriaus vaidmenį. Jis nėra blogio šaltinis, o veikiau bauginantis biurokratas, užtikrinantis, kad po mirties kiekviena siela gautų atpildą pagal savo poelgius, įvykdytus gyvenant žemėje. Jo vardas, dažnai verčiamas kaip Karalius Enma (angl. King Enma), kelia ne tiek blogio baimę, kiek baimę prieš neišvengiamą teisingumą.
Šio valdovo šaknys slypi ne Japonijoje, o senovės Indijoje. Enma-Ō yra tiesioginis vedų ir hinduizmo mitologijos dievybės Jamos (Yama) palikuonis. Hinduistinėje tradicijoje Jama buvo pirmasis miręs mirtingasis, todėl tapo mirusiųjų karalystės valdovu ir teisėju. Kai budizmas iš Indijos paplito po Aziją, jis kartu su savimi atsinešė ir Jamos figūrą. Kinijoje jis tapo žinomas kaip Yanluo Wang (阎罗王) ir buvo integruotas į daoizmo ir kinų liaudies religijos pomirtinio pasaulio sistemą, kur jis pirmininkavo dešimties pragaro karalių teismui. Būtent iš Kinijos, kartu su budizmu, VI amžiuje ši figūra atkeliavo į Japoniją ir buvo adaptuota kaip Enma-Ō. Japonijoje jis ne tik išlaikė savo, kaip teisėjo, funkciją, bet ir buvo integruotas į vietinę tikėjimų sistemą, kartais netgi laikomas vienu iš trylikos budistinių dievybių (Jūsanbutsu), prižiūrinčių sielas po mirties.
Pagal japonų budistinę tradiciją, kai žmogus miršta, jo siela keliauja į Meido – pomirtinį pasaulį, kur galiausiai turi stoti prieš Enma-Ō teismą. Enma vaizduojamas kaip milžiniška, grėsminga figūra raudonu veidu, išsprogusiomis akimis ir barzda, dėvintis tradicinius kinų stiliaus teisėjo apdarus ir karūną. Jis sėdi savo teismo salėje, apsuptas demoniškų padėjėjų, vadinamų oniais, kurie veikia kaip teismo vykdytojai ir kankintojai. Svarbiausias Enma-Ō teismo atributas yra stebuklingas veidrodis – Jōhari no Kagami (浄玻璃の鏡), arba Karmos veidrodis. Kai siela stoja prieš jį, šiame veidrodyje atsispindi kiekvienas mirusiojo poelgis, mintis ir žodis – tiek geri, tiek blogi. Sielai neįmanoma meluoti ar nuslėpti savo nuodėmių, nes veidrodis parodo absoliučią tiesą. Remdamasis šiais nenuginčijamais įrodymais, Enma-Ō priima sprendimą ir